Wycieczka Karpacz od 05-09 września 2016 roku

Pierwsza wycieczka zorganizowana przez Stowarzyszenie ,,Lepsze Jutro” dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Będzinie.

Na wycieczkę wyruszyliśmy wraz z zaprzyjaźnionym SDS-em ,,Odrodzenie” z Koszalina. Start o godzinie 6.00 z ulicy Podgórnej. Podróż z wieloma postojami przebiegła bezpiecznie i wesoło. Uczestnicy mieli czas na poznanie się nawzajem i zaprzyjaźnienie się. Na miejsce przybyliśmy ok godziny 19,00 i zostaliśmy powitanie obfitym obiadem. Po zakwaterowaniu się  wszyscy udali się do swoich pokoi i z okien podziwiali piękny  Karpacz i Karkonosze. Następnego dnia rano po smakowitym śniadaniu wyruszyliśmy do Kletna gdzie zwiedziliśmy kopalnie min. uranu. Niesamowite przeżycie połączone z wieloma przemyśleniami na temat epoki słusznie minionej pozyskiwania uranu i co z tego wynikło. Potem udaliśmy się do  Kowar gdzie zwiedzaliśmy park miniatur tzn. Zamki Dolnego Śląska w miniaturze.

Trzeci dzień wycieczki zaczęliśmy od zwiedzania pięknego i ogromnego zamku Czocha w Suchej. Relaksowaliśmy się w pięknym Świeradowie popijając uzdrawiającą wodę (niekoniecznie smaczną). Po powrocie do hotelu PATRYN jak co dzień była potańcówka zwana dyskoteką. We czwartek kilku śmiałków z naszej grupy wyruszyło na Śnieżkę, przy sprzyjającej pogodzie pokonaliśmy 8 km w każda stronę zdobywając szczyt. W piątek rano pełni niezapomnianych wrażeń ruszyliśmy w drogę powrotną do Koszalina. Była to piękna wycieczka pełna niezapomnianych wrażeń,widoki pięknych Karkonoszy pozostaną na długo w pamięci uczestników i opiekunów. Po powrocie myślimy już o następnej wyprawie w nie znane.